• elaboración de una plataforma robótica móvil voladora para ensayos de algoritmos de control moderno para control de vuelo.
  • caracterización mecánica de un compuesto polimérico reforzado con fibras naturales cortas de guadúa angustifolia kunth (gak)
  • sistemas inteligentes de soporte a la educación (sinsae v2)
  • micromundos lúdicos interactivos como herramientas de apoyo terapéutico dirigido a niños bajo situación de riesgo (microludi)
  • diseño construcción e implementación de prótesis biomecánica de mano derecha. (segunda fase)
  • algoritmos de ajuste aplicados a los sistemas de filtros activos
  • modelo ilp para la optimización de la implementación de redes wdm-pon

Convocatorias Convocatorias

2014 International Conference on Electronics, Communications and Computers (CONIELECOMP)

The 24th International Conference on Electronics, Communications and Computers (CONIELECOMP 2014) is organized by the Department of Computing, Electronics and Mechatronics of the Universidad de las Américas Puebla, México. This International Conference is also technically supported by theIEEE, Section Puebla.

Accepted papers will be published in the Conference Proceedings as well as in the IEEE CONFERENCE PUBLICATIONS (IEEE Xplore Digital Library) and will be part of the conference program. All submissions will be handled electronically.

Extended versions of selected papers on relevant areas will be invited for publication in the International Journal of Big Data Intelligence (no publication fee).

TOPICS (not restricted)

Electronics and Mechatronics: Computational Intelligence, Communications, Optoelectronics, Power Electronics, Signal Processing, Robotics, MEMS, Embedded Systems, Bioelectronics and Biomedical Systems, Control Systems, Computer Networks, Instrumentation, VSLI Analog and Digital Circuit Design and Nanotechnology.

Information Technologies: Intelligent Systems, Security, Computer Vision, Human-Computer Interaction, Data Bases and Data Mining, E-Learning, Computer Graphics, Mobile Applications, Distributed Systems, Big Data and Cloud Computing.

2014 Location

The 24th International Conference on Electronics, Communications and Computers, CONIELECOMP 2014, will be held in the Universidad de las Américas, Cholula Puebla, México February 26-28, 2014.

IMPORTANT DATES

26 Feb - 28 Feb 2014