• modelo ilp para la optimización de la implementación de redes wdm-pon
  • sistemas inteligentes de soporte a la educación (sinsae v2)
  • análisis y simulación de escenarios de algoritmos de asignación dinámica de longitud de onda para una red híbrida pon de nueva generación.
  • desarrollo de un sistema para detección de plagio académico e implementación de una plataforma para investigación de técnicas de detección (sisdep)
  • algoritmos de ajuste aplicados a los sistemas de filtros activos
  • elaboración de una plataforma robótica móvil voladora para ensayos de algoritmos de control moderno para control de vuelo.
  • estudio e implementación de algoritmos de control cinemático de brazos robot articulados utilizados en procesos de manufactura flexible

Convocatorias Convocatorias

2014 IEEE 5th Latin American Symposium on Circuits and Systems (LASCAS)

Information

LASCAS' 14 (5th IEEE Latin American Symposium on Circuits and Systems) goal is to be the International Symposium of IEEE Circuits and Systems in Latin America. Its 2014 edition will take place in Santiago, Chile from February 25 - 28, 2014. Chile's steady economic growth has transformed Santiago into one of Latin America's most modern metropolitan area, with extensive suburban development, dozens of shopping centers, and impressive high-rise architecture. It has a modern transportation infrastructure, including the steadily-growing Metro de Santiago. Santiago is the financial, cultural and political center of Chile and home of several regional headquarters to many multinational corporations. All this with an integration element: the friendship of its people.

The Conference will be held at the San Francisco Hotel, for more information about it check the Accommodation section

Abstract submission deadline: 01 Nov 2013

Final submission deadline: 27 Dec 2013