• propuesta para la creación del observatorio de accesibilidad web en la universidad politécnica salesiana
  • algoritmos de control de auto-sanación aplicados en microrredes eléctricas
  • estudio comparativo de fast ofdm y las técnicas multi-portadora que usan bancos de filtros en sistemas de fibra óptica
  • mejora de propiedades superficiales en fibras naturales
  • diseño, construcción, emplazamiento y monitoreo de un sistema solar para calentamiento de agua para piscina.
  • simulación numérica de la distribución de temperaturas y flujo de aire en el horno de la cocina avant 32 producida por induglob para optimización del diseño.
  • desarrollo de un sistema para detección de plagio académico e implementación de una plataforma para investigación de técnicas de detección (sisdep)

Convocatorias Convocatorias

2014 IEEE 5th Latin American Symposium on Circuits and Systems (LASCAS)

Information

LASCAS' 14 (5th IEEE Latin American Symposium on Circuits and Systems) goal is to be the International Symposium of IEEE Circuits and Systems in Latin America. Its 2014 edition will take place in Santiago, Chile from February 25 - 28, 2014. Chile's steady economic growth has transformed Santiago into one of Latin America's most modern metropolitan area, with extensive suburban development, dozens of shopping centers, and impressive high-rise architecture. It has a modern transportation infrastructure, including the steadily-growing Metro de Santiago. Santiago is the financial, cultural and political center of Chile and home of several regional headquarters to many multinational corporations. All this with an integration element: the friendship of its people.

The Conference will be held at the San Francisco Hotel, for more information about it check the Accommodation section

Abstract submission deadline: 01 Nov 2013

Final submission deadline: 27 Dec 2013